AmanDAmaNNeN^13E7

heej! :) var ju med fanny och olivia först idag. men drog fanny typ nån stans (?) , så då vare bara jag och olivia. och fan vad varmt det var då. ;o man höll ju på att dö lite. sen så skulle hon till sin pappa, då drog jag hem. sen drog jag till simon, för han och alex lanade. :> fast simon var en aning surig i början, men han vart snel sen! och jag och alex är värsta braaa på cs! värsta team_work_forlajf_96_klasskamrater_hehe , typ? men nu är jag iaf hemma och funderar på att dejta kudden ett tag? , ska försöka vakna tidigt, fast det gjorde jag faktiskt idag :F , men måste ju lixom vända på dygnet eftersom att skolan börjar snaaaart...............
fett söt ;> , ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0